loading...
رز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
behzad بازدید : 7753 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)
۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... دیگه خودمم کلا دختر شهوتی هستم و با دیدن کیر کلفت داداشم حسابی شهوتی ... از پادگان برمیگشت #داستان #داستان_سکسی #سکس #کون ٫#کوس” ...

#5055910 - Pastie

pastie.org/pastes/5055910?wrap=0
۲۳ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بابا پاش شلوارک بود ولی کیرش درحال بیرون زدن بود . ... وقتی شورتشو کشیدم پایین و اون کیر کلفت از شلوارکش زد بیرون یه ... بود که همونم به دیدن دامن لختی و کون مدل پاره پاره شده ام می خواست شورتو پاره کنه و بزنه بیاد بیرون .
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داستان سکسی. ... مبينا و كير كلفت شوهر خاله ... منم رفتم از سوپري خريدها رو انجام دادم و برگشتم خونه ديدم مامانم حمومه بهش گفتم كه خريدارو انجام دادم و ...

داستان سکسی واقعی

dastanvaghei.blogspot.com/
۱۴ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - جلوتر که رفتم دیدم بله بابا جونم افتاده رو مامان و هی داره میمالونش. ... یه هو مامانم برگشت و منوکه کیر کلفتم که تو دستم بود رو دید و فهمید که داشتم جلق میزدم. ..... كيرش از مال من دراز تر بود و سياه تر ولي مال من كلفت تراز مال اون بود .
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 2پست - ‏2 نویسنده
من و بابام با هم زندگی میکنیم ، مامانم خیلی وقت پیشا تو یه حادسه رانندگی فوت کرد و منو بابامو تنها گذاشت همیشه تو فکر سکس با بابام بودم و با خوندن داستانهای سکسی ... بابا برگرد تا بغیه بدنت را هم بشورم برگشت ولی دیدم خجالت کشید ..... اول موقعی که کیر بابا داشت میرفت تو کونم داشتم کیرش انقدر کلفت ...

Incest Sexy Story ^ داستان های سکسی با محارم - صفحه 8 - ...

www.looti.net › داستان و خاطرات سکسی
مامانم این نشانه ها و رفتار رو داشت که باعث شد که کیر کلفت و بزرگ من اون کس تپلشو ... 3- بدنش سکسی اون خیلی دیر ارضا میشه بابام با قرص و آمپول کم نمی آورد. ... 4- یه مدت قرص اعصاب می خورد تا بی خیال کیر بشه اما با دیدن هر مردی بدجوری هوس ...

Incest Sexy Story ^ داستان های سکسی با محارم - صفحه 21 - ...

www.looti.net › داستان و خاطرات سکسی
سکس آخوند با مامان مسلام اسم من اشکان و الان حدود 19 سال سن دارم داستانی که می خوام ... از بابام جدا بشه مامانم به خاطر اختلافهای زیاد از بابام طلاق گرفت و تغریبا پول. ... کیره آخونده رو دیدم کلی جا خوردم که خیلی خیلی کلفت بود مامانم بهش گفت جوون عجب ..... و کيرش رو روی کيرم گذاشت در قبال کير کلفت و دراز اون من چيز قابلی نداشتم هر ...
۲ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - توی این تایپیک قراره تمام داستان هایی که تا الآن نوشتم و توی سایت هم هست رو بذارم. ... منم كه ديدم ديگه كار از كار گذشته به زور خودم رو از رخت خواب كندم و رفتم تا يه دوش بگيرم و سر ... خندیدم و گفتم _ نه بابا , با نيلوفر دعوام شده بود.

داداش حشری من - خانه

https://shahvani.com/dastan/داداش-حشری-من
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - راستش اولین باره که دارم یه جا داستان مینویسم اگه ایرادی تو نگارش داستانم هس ... خلاصه سرتونو درد نیارم من نمی دونستم داداشم خیلی اوضاش خرابه تا اینکه یه روز دیدم مامانم داره .... به نظرم شاس نیستی آلت پریش هستی(کسخل خودمون) ...

سکس با دوست بابام - خانه

https://shahvani.com/dastan/سکس-با-دوست-بابام
۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سکس با دوست بابام ... مامان بابام رفتن و یک ساعت بعد صدای زنگ در اومد خودش بود اومد داخل با دیدن من که ... خيلي جالبه پسر داستان بنويسه ننشو ميگائن_اما دختر بنويسه همه ميگن .... مام هستین با این کیر 18 سانتی کلفت در انتظاره .

پدرشوهر کیر کلفتم - خانه

https://shahvani.com/dastan/پدرشوهر-کیر-کلفتم
۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ديد من واكنشي نشون نميدم گفت امشب با من باش بهت خوش ميگذره...منم حالي به حالي شده ... ديوونه شده بودم گفتم ميخوام منو بكن بابا...بكنم.گفت چشم .... امشب کلا رو فاز فوش نیستم چون با این داستان حالم گرفته شد...وقتی پسر از ... None. باباجان بیا کس وکون و بده به من جوان کیر کلفت تا واست پارش کنم لادن جون ...
... داستان سکسی: کردن شهرناز, کون گنده خواهرم و کیر کلفت مرد غریبه ,سکس: جر دادن ... پدرم بابا داستان جر دادن کون داستان کون دادن خاله عمه داستان کون کردن من داستان ...

سکس من و بابام و خواهرم | داستان های سکس ایرانی!

https://koskirstory.wordpress.com/2008/01/18/سکس-من-و-بابام-و-خواهرم/
۲۸ دی ۱۳۸۶ ه‍.ش. - که بابام گفت برا بابایی ساک میزنی دختر خوشگلم که دیدم مهسا هم انگار .... حس اینکه الان کاملا کونم پاره میشه و یه کیر کلفت میره تو کونم منو ...

شوهرم میگه من فقط به عشقم نزدیک میشم تو کلفت این خونه ای ...

khbartar.blog.ir/post/4125/من-فقط-به-عشقم-نزدیک-میشم-تو-کلفت-این-خونه-ای
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یه روز رفتم کنارش گفتم بیا شروع کنیم و فراموش کن باورتون میشه گفت دلت رابطه میخواد اومدی طرفم؟ من فقط به عشقم نزدیک میشم تو کلفت این ...

داستان کده سکسی: المیرا و شوهرخواهر

dastangadasexey.blogspot.com/2012/09/blog-post_9325.html
۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سلام من المیرا 19 ساله هستم سال 85 بابام فوت کرد سال 87 هم برای خواهرم لیدا ... وقتی خواستگار خواهرم رو دیدم قلبم کنده شدخیلی خوشتیپ و خوش هیکل بود و .... لز و خود ارضایی با کیر مصنوعی های کلفت کار میکنم و درد کون هم برام لذت ...

جر خوردن من زیر کیر بابای‌ دوستم | صد داستان سکسی

shahvatnak.com/سکس-با-مرد-زن-دار/جر-خوردن-من-زیر-کیر-بابای‌-دوستم/
۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یه دوستی داشتم به اسم پرستو.هم دوست بودیم هم همسایه بودیم.از کوچیکی با هم بزرگ شده بودیم.همه بهمون میگفتن چاق و لاغر.من تپل بودم و پرستو دراز ...
۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اندازه طبیعی و نرمال آلت تناسلی مردان و روشهای بزرگ کردن آلت و میزان ... برای افزایش سایز آلت، جراحی است و تمام روشهایی که در تبلیغات مشاهده ..... بابا بیخیال .... این حرفای که شما میگید الکیه الان زن ها فقط دنبال آلت بلند و کلفت ...

داستانهای مامان: خانواده ما

charrah5.blogspot.com/2005/09/blog-post_07.html
۱۶ شهریور ۱۳۸۴ ه‍.ش. - اول باورم نمیشد ولی دیدم که بابام با دختر عمه ام اومدن تو خونه. ..... منم خیلی دوست دارم سکس مامان خوشکلم رو با یه نفر کیر کلفت ببینم و اونم جلو من ...

بلند شدن كلفت داداشم - کلفت داداشم

www.modirsearch.ir/fncdrjtmcnrdtdsnxtdcvndnsdcacyrctcdnf.html
بزرگ و طویل ودراز شدن الت تناسلی مردان__چه روشی برای کلفت شدن و بلند شدن الت ... ... بخودم بجنبم ديدم داداشم داره بلند از پشت در داد ميزنه: تو چته٫ ...و تمام فکر داداشم ... کلفت داداشمسکس سارا و بابا | صد داستان سکسی4 ژوئن 2013 ... من یه داداش دارم ...
۱۶ مرداد ۱۳۸۵ ه‍.ش. - فردا شبش که اومده بودن ديدم که داره لحظه شماري ميکنه که من برم توالت منم ... سريع لب گرفت کيرشو ديدم کيرش رو گرفتم تو دستم نرم و کلفت بود ولي يه کم ... سينم سرشو آوردم اينور باز ازم لب گرفت گفتم بسه بابا الآن که گمدش در بياد ... اين که لخت بشه کيرشو در آورد کرد تو کير کوشيکي داشت من انگار هيچي حس ...

سکس و سکس - heyclip.com

redirect.heyclip.com/MTQ4OTY.html
داستان از اونجايي شروع شد كه من با دوستم سر بازي پرسپوليس و استقلال كه اسفند ... رفتم تو ديدم تو حال كسي نيست رفتم پشت در اتاق مامان بابام ديدم از اونجا صداي حرف .... از اين فكر كه كونم با اون كير كلفت پاره بشه وحشت كردم گفت تو با اين هيكل ...

مجله سکسی‌ ها: داستان كير كلفت من

majalehsexiha.blogspot.com/2010/09/blog-post_2621.html
داستان كير كلفت من ... باید فردا میرفتم سر کار گفتم بابا توهم وقت گیر اوردی که خانمم اصرار کرد که من حتما ... کامپیوتر رو روشن کردم دیدم روشن نمیشه پشتش رو نگاه کردم دیدم کابل برق ..... عکس‌های کیر کلفت سکسی‌ ... آقایون کیر کلفت و حشری.

کس خوردن بابا - تفریحی

tafrihy.net/note/view/89079-کس+خوردن+بابا
جر خوردن من زیر کیر بابای دوستم | صد داستان سکسی23 نوامبر 2014 من رو هم خیلی ... افزایش کلفتی و درازی آلت تو حال خودم نبودم یک چشمم به بابا بود و مونا خوردن از ...

عکس سکسی,داستان سکسی: دختر بابا

4jok.blogspot.com/2010/07/blog-post_5666.html
سکسی,کلیپ سکسی,فیلم سکسی,داستان سکسی,عکس سکسی,سایت سکسی. عکس مخصوص جلق ... وقتی برگشتم ديدم امير خان فيلم سوپر گذاشته و بلوزش رو هم درآورده و داره نگاه ميكنه . منم خودمو لوس كردم و ... آقایون کیر کلفت · گالری سکسی‌ توپ و ...
امروز چند تا دروغ گفتی، به صاحب مغازه هم که گفتی میخوام برای بابام ، مگه تو .... و آن بالا ها ،در نیمه ی راه جوانی را دیدم که در حالی که طناب کلفتی به کمر بسته بود در ...

خاطرات دختر مشهدی پیشنهاد میکنم این داستان زیبا رو - کلوب

www.cloob.com/u/.../خاطرات_دختر_مشهدی_پیشنهاد_میکنم_این_داستان_زیبا_رو
۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هر کسی سرش به کار خودش بود بابام که خوابیده بود! ننه ام هم که رفته بود خونه همسایه ها کلفتی. ... از توی پنجره کوچک زیرزمین می دیدم که داداش ناصر نعره می کشه و می گه دیگه حق نداره بره مدرسه و بعدم همه کتاب و دفتر هامو ریخت وسط ...

داستانهای مامانی: لیوان شیر

mamansexy.blogspot.com/2005/05/blog-post_19.html
۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۴ ه‍.ش. - بعد از چند دقیقه اینور و اونور شدن دیدم هیچ جوری خوابم نمیبره. ولی چشامو ... که بابام حسابی این خلا رو برام پر کرد و کیر کلفت و درازش رو به من داد.

از خوردن آلت تناسلی شوهرم متنفرم ولی شوهرم دوست دارد.چه کنم؟ ...

www.rahafun.com/خوردن-آلت-تناسلی-شوهرم-متنفرم.html
بد مزه بودن آلت تناسلی,تنفر از خوردن آلت تناسلی,خوردن آلت تناسلی,سوال درباره خوردن آلت تناسلی,سوال درباره خوردن منی,آلت تناسلی,سوال درباره میک زدن آلت ...

راز نگاه | شهوتناک نوستالژی

www.shahvatnaak.com/داستان-سکسی/راز-نگاه/
۷ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - نمیدونم یه ساعت بود یا دو ساعت که به خواب رفته بودم یهو دیدم یه هو س شدیدی منو از خواب بیدار کرد ... این چیز ها را یکی دو بار در داستانهای سکسی خوانده بودم و گاهی هم در صفحه حوادث روز نامه ها .... رگهای کیر کلفت بابا متورم شده بودند .

داستان های عاشقانه

just4girl.mihanblog.com/
وقتی علی داشت دعوا میکرد علی رو که دیدم تنم لرزید دست و پاهام شل شد تو. بیمارستان بودیم من ... از اون به بعدمن همش گریه میکردم و به بابام التماس میکردم که بذاره ولی.

گنجور » مولوی » مثنوی معنوی » دفتر پنجم » بخش ۵۹ - داستان ...

ganjoor.net › مولوی › مثنوی معنوی › دفتر پنجم
بخش ۵۹ - داستان آن کنیزک کی با خر خاتون شهوت می‌راند و او را چون بز و خرس ..... بابا علی نوشته: ..... خود جایگاه آن کنیز را در عمل واقعی تجربه کرده اند و حال با دیدن این شعر مولانا … .... ایا خداوند ما را به خاطر بکار بردن کلمه الت تناسلی در این دنیا و ان دنیا مجازات خواهد کرد یا به خاطر دروغ و فریب و غیبت و حقی که از دیگران ضایع کرده ایم؟
۲۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... داستان کوتاه (۲۵); رموز همسرداری (۵۶); روانشناسی (۲۰۲); ریپورتاژ (۳) .... سایز الت کلفتی… .... سلام دو الت تناسلی من بزرگ و رنگش تیره میباشد لطفا به من کرم یا ..... کرد من نمونشم دیدم،اصن لب کوچیکو برداشته بود،تیرگی هم میشه درست ..... نگین بابا گناه داره طفلک روش نشده با ادی رضا بیاد راجب خارش واژنش ...

داستان های باور نکردنی: من و دوستم وخواهر کوچلوم

dastanmss1.blogspot.com/2005/11/blog-post_113209078845406069.html
۲۴ آبان ۱۳۸۴ ه‍.ش. - داستان های باور نکردنی ... ده يا يازده ساله كه سكس مي كردند ديدن اون كير هاي كلفت تو دهن كوچيك اين بچه ها خيلي ما رو حشري مي كرد . ... چند روز بعد كه مامان و بابام رفته بودن مسافرت و من و خواهرم تو خونه تنها بوديم خواهرم يه دفعه گفت كمرم ...
۲۵ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - وی ادامه داد:«در برخی موارد خودارضایی در دختران با تخیلات جنسی، دیدن تصاویر و فیلم صورت ... ۳ داستان كوتاه طنز، به مناسبت عيد سعيد فطر ...... انجام دادنش مثله خوره افتاده به جونم میخوام دوباره اون کارو بکنم تورو خدا کمکم کنید بابا.
( زن بابااااااااااااااااااااااااااااااااااا ) شاید در کنار شما در همسایگی تان در بین دوستان وآشنایان زن بابا زندگی می کندکه از مادر واقعی مهربان تر و دل سوز تر باشد.ومصدا قی ...

آذر ۱۳۹۰ - به زور عروس شدم !

arosefarari.blogfa.com/9009.aspx
تنها گوش رو مامان دیدم با اینکه میدونسم اگه با مامان حرف بزنم نمکی میشم واسه زخماش اما ... بابا اومد پیشونیمو بوسید گفت چون میدونه تو ازش بدت میاد اینجوری گفته وگرنه همچین آدمی نیس ! ..... راستی یه چندتا کامنت داشتم که میتونم اگه بخوام داستان زندگیم رو کتاب کنم و گفته ..... دختره پوست کلفت هر چی به سرت اُوردیم بست نبود ؟

به این میگن دختر......عکس العمل بعد از ضربه خوردن رو ...

www.aparat.com/v/.../به_این_میگن_دختر......عکس_العمل_بعد_از_ضربه_خوردن_رو
بابا هنر نکرده تو روستاهای خودمون دختر بچه گرگ شکار میکنه این که حالا یه چوب ... ورزشکاری رو به چشم دیدم که چوب ، سنگ و حتی یخ رو میشکنن ، البته این نکته رو هم ...

داداش خوبم - آی سکس 98 - iSex98

www.isex98.com/sexy-stories/داداش-خوبم-2/
داستان سکسی .... هم، مشغول خوردن لبهای همدیگر بودند، دیگه ترسم ریخته بود وهیجان و کنجکاوی شدیدی برای دیدن کیر مهشید داشتم، برای اینکه حالت خودم رو طبیعی جلوه ...
من تا این شنیدم خیلی ناراحت شدم داشتم دیونه می شدم بابا از حموم بیرون اومد و اماده شد .... کرد و لخت در برابر مادرم ایستاد مادرم با دیدن هیکل برهنه و آلت تناسلی بزرگ به ... نمی دانم این به خاطر کیر کلفت آقا محمود بود یا اینکه به خاطر عدم رضایت خودش هر ...

خاطرات یک عروس جوان

arosejavan.blogfa.com/
بابا مامانم الان 3روز میشه رفتن پیش مامان بزرگم که بابام برای دفعه اخر مادرشو ببینه و امروزم قراره برگردن تهران. ... تمام وسایل دکوری که چیده بودم رو جمع کرده بودم ولی حواسم به لوازم ارایش هام نبود که دیدم وای خدای من چه بلایی ..... اینم از داستان عروسی ما.

Google+

https://m.google.com/app/basic/104979309225517568565/posts?cbp=nazij69jcrtw
خلاصه اینطوری شد که ما بعد 14 سال هنوز لذت کیر کلفت تو سوراخمون مونده و کیر ... میترا با اینکه از این تعریف قند تو دلش آب شده بود گفت ای بابا کی دیگه مارو نگاه میکنه ؟ ... رمز گوشیش هم باز کردم و دیدم بعله داستان شون تا حد غیر مجاز پیش رفته.

داستان الت کلفت | جستجو | بلوگل

www.bloogle.ir/list/داستان+الت+کلفت.html
داستان الت کلفت | جستجو | ... دانلود فیلم Wild Card 2015 با لینک مستقیم ..... من تا حالا فکر می کردم بابام خیلی پولدار بوده چون مامانم هیچوقت من رو بی پول نذاشته و ...
بخاطر تبلیغات رسانه ای و دیدن فیلم های پورنو با مردان با اندام تناسلی بزرگتر از حد معمول و ... خلاصه کلام آلت ده سانتی متری با قطر معمول برای همه نوع زن در نژاد ما کافی است و هیچ فرقی با آلت ۲۰ ..... نگران نباشید و درد بدن ناشی از این داستان نیست.

تپه سيخي: نياز يک پسر به دادن

tappesikhi1.blogspot.com/2006/01/blog-post_113839057315279338.html
۷ بهمن ۱۳۸۴ ه‍.ش. - كيرعلي روي كيرم بود و با لذتي غير قابل وصف به كير من مالش داده ميشد. ... بود پايين و دستشو برده بود توي شورتم كه يكدفعه ديدم پدرم پشت در واستاده. ..... بابا مرسي ... ام اس بزنند تا در اسرع وقت یک کیر کلفت داغ حشری کننده بدم خدمتشون که تا عمر دارند ... به به با خوندن این داستان و کامنتها کیرم شق شده حسابی.

كون مامان و خواهرم

kone-mamanam.blogspot.com/
۹ مهر ۱۳۸۴ ه‍.ش. - منتظر داستان هاي كس و كون دادن مامان و خواهرم باشيد . ... من خيلي ميترسيدم چون مهسا قبلا هم مسايل ديگه ايي رو به مامان يا بابام گفته بود . ..... ساله كه سكس مي كردند ديدن اون كير هاي كلفت تو دهن كوچيك اين بچه ها خيلي ما رو حشري مي كرد .

عکس و داستانهای توپ اینترنت: سکس زنم شیرین

hotxstory2.blogspot.com/2010/11/blog-post_20.html
۲۹ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - وقتي داستان رو ميخونديم زنم داشت كسشو ميماليد خيلي وقت بود با اين سوزش اينكاررو نكرده بود. ... امير گفت بابا از غروب تا حالا منتظر شيرين خانوميم تا حالا دو بار جلق زدم. ... واي جه لذتي داشت جهار تا كير كلفت منتظر من بودن.
۱۷ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... ravabete jensi va ghaza khordan · داستان مراسم خواستگاری · افزایش اندازه آلت تناسلی ... دم در خانه اش به طور اتفاقی بابایش را دیدم که داشت با یکی از همسایه ها حرف می زد. ... تا اسم«هزار تا سکه طلا» آمد، بابام منتظر نماند پدر دختر بقیه ی حرفش را بزند بلند شد که ... یک کلفت هم با او بفرستید بیاید خانه ی پسرم.

داستانهای فتیشی - صفحه 4 - حال و هول

halohul.com › انجمن › تالار سکسی › داستان و خاطره سکسی
۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 9پست - ‏2 نویسنده
ما داستانهای خوب سایت های دیگه رو هم با ذکر منبع عرض می کنیم. ... بابام گفت من میرم یه آبی به صورتم بزنم و چایی بگیرم بیام. ..... اعظم بیچاره اش کرده بود و از درد به خود میپیچید اما از طرف دیگر زیر پاهای کلفت وسفید اعظم حال فوق العاده ای پیدا کرده بود. ..... تو همین حال دیدم یه کیر مصنوعی از تو کیفش اورد بیرون.

دختر و پسرای حشری - Blogger

https://www.blogger.com/feeds/475234609215117320/posts/default

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آگهــــــــــی
درباره ما
Profile Pic
سایت رزدانلود یک سایت تفریحی،خبـری و دانلود می باشد که مـطالب برای تمـام کاربـران به صورت رایگان قرار داده شده است...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 404
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 817
  • بازدید ماه : 817
  • بازدید سال : 26,608
  • بازدید کلی : 278,087
  • دهکده دانلود